Bharat Express

UP paper leak case: یوپی پیپر لیک معاملے میں بڑی کارروائی، رینوکا مشرا کو پولیس ریکروٹمنٹ بورڈ کے چیئرمین کے عہدے سے ہٹایا گیا

سوالیہ پرچہ لیک ہونے کے الزامات کے بعد، ریاستی حکومت نے 24 فروری کو اتر پردیش پولیس ریزرو بھرتی کے امتحان کو منسوخ کر دیا تھا اور چھ ماہ کے اندر دوبارہ امتحان لینے کا حکم دیا تھا۔

اترپردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ۔ (فائل فوٹو)

UP paper leak case: ایک اہلکار نے بتایا کہ، اتر پردیش پولیس ریزرو ریکروٹمنٹ امتحان (UP Police Paper Leak) کا سوالیہ پرچہ لیک ہونے اور امتحان کی منسوخی کے بعد، اتر پردیش حکومت نے منگل کو اتر پردیش پولیس بھرتی اور پروموشن بورڈ کی چیئرپرسن رینوکا مشرا کو ہٹا دیا۔ حکومت نے 14 جون 2023 کو 1990 بیچ کی انڈین پولیس سروس (آئی پی ایس) افسر رینوکا مشرا کو ڈائریکٹر جنرل اور چیئرمین، اتر پردیش پولیس ریکروٹمنٹ اینڈ پروموشن بورڈ کی ذمہ داری سونپی تھی۔ انہوں نے کہا کہ ویجیلنس ڈائرکٹر راجیو کرشنا جو 1991 بیچ کے آئی پی ایس افسر ہیں کو بورڈ کی اضافی ذمہ داری دی گئی ہے۔

فروری میں ہوا تھا پولیس میں بھرتی کا امتحان

سوالیہ پرچہ لیک ہونے کے الزامات کے بعد، ریاستی حکومت نے 24 فروری کو اتر پردیش پولیس ریزرو بھرتی کے امتحان کو منسوخ کر دیا تھا اور چھ ماہ کے اندر دوبارہ امتحان لینے کا حکم دیا تھا۔ ریاستی حکومت نے اتر پردیش پولیس کی اسپیشل ٹاسک فورس (ایس ٹی ایف) سے الزامات کی جانچ کرانے کا بھی اعلان کیا تھا۔

پیپر لیک ہونے کی خبر کے بعد امتحان منسوخ کر دیا گیا

فروری کے مہینے میں 17 اور 18 تاریخ کو اتر پردیش پولیس امتحان کا انعقاد کیا گیا تھا۔ اس امتحان میں کل 48 لاکھ امیدواروں نے 60 ہزار آسامیوں کے لیے درخواست دی تھی اور امتحان میں شریک ہوئے تھے۔ موصولہ اطلاعات کے مطابق یوپی حکومت نے اس امتحان کو اس لیے منسوخ کر دیا کیونکہ کچھ عرصے سے امتحان کا پیپر لیک ہونے جیسی کئی معلومات سامنے آ رہی تھیں۔ یوپی حکومت نے اس پورے معاملے کی تحقیقات کے لیے ایک خصوصی ٹیم تشکیل دی تھی۔

یہ بھی پڑھیں- Lok Sabha Elections 2024 Date: مارچ کے دوسرے ہفتے سے لوک سبھا انتخاب کا ہوسکتا ہے آغاز،7 مرحلوں میں ہوگی ووٹنگ،پریس کانفرنس آج

سی ایم یوگی نے دیا تھا امتحان منسوخ کرنے کا حکم

ریویو آفیسر/اسسٹنٹ ریویو آفیسر (ابتدائی) امتحان، 2023، جو اتر پردیش پبلک سروس کمیشن کے ذریعہ 11 فروری 2024 کو منعقد کیا گیا تھا، کا جائزہ لیا گیا۔ اس امتحان میں سوالیہ پرچہ کے کچھ سوالات کے مبینہ طور پر سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کی شکایات موصول ہوئی تھیں، وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے جائزہ لینے کے بعد امتحان کو منسوخ کرنے کا حکم دیا تھا۔

-بھارت ایکسپریس

Also Read