سیاست

ایس پی کے علاوہ بی جے پی کی قیادت والی این ڈی اے سے آر ایل ڈی نے بھی اپنے ایک امیدوار کے نام کا اعلان کیا ہے۔ آر ایل ڈی نے یوگیش چودھری کو اس الیکشن میں اپنا امیدوار بنایا ہے۔ ذرائع کی مانیں تو یوگی حکومت کے وزیر آشیش پٹیل بھی این ڈی اے سے اپنا دل کے امیدوار کے طور پر اس الیکشن میں امیدوار ہوسکتے ہیں۔

وزیر اعظم نے قومی سلامتی کے مشیر اجیت ڈوبھال، اٹامک انرجی کمیشن کے چیئرمین اے کے موہنتی، بھابھا اٹامک ریسرچ سنٹر کے ڈائریکٹر وویک بھسین اور اندرا گاندھی اٹامک ریسرچ سنٹر کے ڈائریکٹر بی وینکٹرمدھس کے ساتھ پی ایف بی آر کے ری ایکٹر والٹ اور کنٹرول روم کا دورہ کیا۔

گجرات میں کانگریس کو ایک کے بعد ایک جھٹکا لگ رہا ہے۔ اس سال جنوری کے مہینے میں کانگریس کے ایک سینئر لیڈر اور ایم ایل اے نے پارٹی سے استعفیٰ دے دیا تھا۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ  ان غیر مطمئن ایم ایل اے کو مبینہ طور پر بات چیت کے بعد گھر واپس آنے کے لیے راضی کیا گیا۔

دوبے نے موئترا پر مالیاتی فائدے کے لیے قومی سلامتی کو خطرے میں ڈالنے کا الزام بھی لگایا ہے۔قابل ذکر بات یہ ہے کہ  موئترا نے دعوی کیا ہے کہ انہیں نشانہ بنایا جا رہا ہے

کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے روزگار کے معاملے پرایک بار پھر  وزیر اعظم نریندر مودی کو نشانہ بنایا  ہے۔آج انہوں نے پی ایم مودی کے ارادوں پر سوال اٹھائے ہیں۔ سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایکس پر ایک پوسٹ کے ذریعے انہوں نے الزام لگایا کہ پی ایم مودی کا روزگار فراہم کرنے کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔

سوشل میڈیا پر کلپنا مرمو سورین کے لکھے گئے جذباتی الفاظ اور جملوں کو سیاست میں ان کی پہلی شروعات کے طور پر دیکھا جا رہا ہے۔

بنچ نے کہا کہ اگر ان تجاویز پر مقررہ وقت کے اندر عمل درآمد نہیں ہوتا ہے تو دہلی حکومت کے چیف سکریٹری ذاتی طور پر عدالت میں حاضر ہوں گے اور بتائیں گے کہ حکم کی تعمیل کیوں نہیں کی گئی۔

لالو یادو نے کہا کہ مودی نے کہا تھا کہ اگر میری حکومت بنی تو سب کے کھاتے میں 15 لاکھ روپے آئیں گے۔ ہمیں بھی یقین تھا کہ شاید آئے گا، جن دھن یوجنا کے تحت سب کا اکاؤنٹ کھلا، 15 لاکھ نہیں آئے، مودی نے سب کو دھوکہ دیا۔

پٹنہ کے گاندھی میدان میں آر جے ڈی کی 'جن وشواس مہا ریلی' میں، بہار کے سابق وزیر اعلی اور آر جے ڈی سربراہ لالو پرساد یادو نے کہا، "بہار نے بہت ساری عظیم شخصیات دی ہیں۔