اسپورٹس

سری لنکا اور بنگلہ دیش کے درمیان کھیلے جا رہے تین ٹی ٹوئنٹی میچوں کی سیریز کے پہلے میچ میں پتھیرانا نے انتہائی ناقص باؤلنگ کا مظاہرہ کیا۔ انہوں نے 14 کی اکانومی کے ساتھ 4 اوورز میں 56 رنز خرچ کیے۔ اس دوران سری لنکن فاسٹ بولر نے صرف 1 وکٹ حاصل کی۔

اس طرح گجرات جائنٹس کو سیزن کی مسلسل چوتھی شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ گجرات جائنٹس اپنی پہلی جیت کا انتظار کر رہے ہیں۔

رہانے کی کپتانی میں ممبئی نے بہار کو اننگز اور 51 رنز سے شکست دے کر ٹورنامنٹ کی شاندار شروعات کی۔ اس کے بعد اس نے گروپ مرحلے کا دوسرا میچ آندھرا پردیش کے خلاف 10 وکٹوں سے جیت لیا۔ اسی طرح تیسرے میچ میں اس نے کیرلہ کو 232 رنز سے شکست دی۔

کپل دیو کا شمار اپنے دور کے بہترین آل راؤنڈرز میں ہوتا ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ ایک بار کپل کا سامنا 'ڈان' داؤد ابراہیم سے ہوا تھا؟

انگلینڈ کے خلاف دھرمشالہ ٹسٹ میں صرف ایک رن بناتے ہی تاریخ رقم کردیں گے۔ وہ اس سیریز کے 4 میچوں میں 93.57 کی اوسط سے 655 رن بناچکے ہیں۔

پاکستان کرکے کرکٹر امام الحق نے کہا تھا کہ سلمان آغا نے کوہلی کو ایک میسیج کیا تھا۔ اس میں انہوں نے کوہلی کو بچہ کہا تھا۔

سڈنی مارننگ ہیرالڈ کی رپورٹ کے مطابق کرکٹ کے تین طاقتور بورڈز نے نیوزی لینڈ کرکٹ کے صدر مارٹن سنیڈن کی تیار کردہ ایک دستاویز کو نظر انداز کر دیا جس میں ٹیسٹ کرکٹ کو بچانے کے لیے فیوچر ٹور پروگرام (FTP) میں تبدیلی کی سفارش کی گئی تھی۔

لکھنو سپرجائنٹس نے آئی پی ایل کے آئندہ سیزن سے پہلے مسلسل کئی تبدیلیاں کی ہیں۔ اسی ضمن میں ایک اور نئے کھلاڑی کی انٹری ہوئی ہے۔ اس سے پہلے اینڈی فلاور، گوتم گمبھیر جیسے کھلاڑیوں کے ساتھ وداعی ہوئی تھی۔ جسٹن لینگر اب ٹیم کے نئے چیف کوچ ہیں۔

انگلینڈ کے خلاف لگاتار تین ٹیسٹ جیتے ہیں۔ ٹیم انڈیا نے ان میں سے دو ٹیسٹ بھی بڑے مارجن سے جیتے ہیں۔ ایسے میں اب ٹیم انڈیا ٹیسٹ ٹیم رینکنگ میں کنگاروکو پیچھے چھوڑ دے گی۔

نائب کپتان اور اسٹار فاسٹ بولر جسپریت بمراہ کی پانچویں ٹیسٹ کے لیے ٹیم انڈیا میں واپسی ہوئی ہے۔ سینئر مڈل آرڈر بلے باز کے ایل راہل پانچویں ٹیسٹ سے ہوئے باہر۔