قومی

اس قانون میں یہ شرط رکھی گئی ہے کہ سرکاری اور نجی املاک کو نقصان پہنچانے والے فسادیوں سے مکمل معاوضہ لیا جائے گا۔ اس کے علاوہ، سرکاری عملے کو برقرار رکھنے اور فسادات پر قابو پانے کے دیگر اقدامات میں اٹھنے والے اخراجات کے ساتھ ساتھ 8 لاکھ روپے تک کا بھاری جرمانہ بھی ادا کیا جائے گا۔

ملزمین میں سے تین فی الحال اس کیس میں مفرور ہیں، جو تعزیرات ہند، غیر قانونی سرگرمیاں (روک تھام) ایکٹ اور دھماکہ خیز مواد ایکٹ کی مختلف دفعات کے تحت درج ہیں۔ابتدائی طور پر پانچ افراد کو گرفتار کیا گیا تھا اور ان سے پوچھ گچھ کے نتیجے میں ایک اور کو گرفتار کیا گیا تھا۔

عدالت نے کہا کہ یہ معاملہ اوورسیز سٹیزن شپ آف انڈیا (او سی آئی) کارڈ ہولڈر کے حقوق سے متعلق ہے اس لیے اس پر فوری توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ یہ عرضی وکلاء ورندا بھنڈاری، آنندیتا رانا، پرگیہ برسائیاں اور مادھو اگروال کے ذریعے دائر کی گئی ہے۔

ایس پی کے علاوہ بی جے پی کی قیادت والی این ڈی اے سے آر ایل ڈی نے بھی اپنے ایک امیدوار کے نام کا اعلان کیا ہے۔ آر ایل ڈی نے یوگیش چودھری کو اس الیکشن میں اپنا امیدوار بنایا ہے۔ ذرائع کی مانیں تو یوگی حکومت کے وزیر آشیش پٹیل بھی این ڈی اے سے اپنا دل کے امیدوار کے طور پر اس الیکشن میں امیدوار ہوسکتے ہیں۔

بہار کے سابق سی ایم لالو پرساد یادو نے ایک جلسہ عام میں کہا تھا کہ ’’اگر نریندر مودی کے پاس خاندان نہیں ہے تو ہم کیا کر سکتے ہیں۔ وہ رام مندر کی ڈینگیں مارتے رہتے ہیں۔ وہ سچے ہندو بھی نہیں ہیں۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے شہباز شریف کو پاکستان کا نیا وزیر اعظم بننے پر مبارکباد دی ہے۔ انہوں نے یہ خواہش سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایکس کے ذریعے دی ہے۔ منگل (5 مارچ 2024) کی صبح، پی ایم مودی نے ایک ایکس پوسٹ میں لکھا، "شہباز شریف کو پاکستان کا وزیر اعظم بننے پر مبارکباد۔

ماہر اطفال سنجے کلشریشٹھ کی جانب سے دائر درخواست میں کہا گیا ہے کہ موبائل انٹرنیٹ کے ذریعے فحش مواد کی آسانی سے دستیابی نہ صرف جنسی رویے کو اکساتی ہے بلکہ نابالغ لڑکیوں کے خلاف جنسی جرائم میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔

وزیر اعظم نے قومی سلامتی کے مشیر اجیت ڈوبھال، اٹامک انرجی کمیشن کے چیئرمین اے کے موہنتی، بھابھا اٹامک ریسرچ سنٹر کے ڈائریکٹر وویک بھسین اور اندرا گاندھی اٹامک ریسرچ سنٹر کے ڈائریکٹر بی وینکٹرمدھس کے ساتھ پی ایف بی آر کے ری ایکٹر والٹ اور کنٹرول روم کا دورہ کیا۔

سرکردہ تنظیم کے طور پر، ہمیں آپ کی موجودگی کا اعزاز حاصل ہوگا۔اور 05 سے 14 مارچ 2024 تک ایونٹ کی کوریج۔ ہمارا میلہ ان کی یاد میں منعقد کیا گیا ہے

گجرات میں کانگریس کو ایک کے بعد ایک جھٹکا لگ رہا ہے۔ اس سال جنوری کے مہینے میں کانگریس کے ایک سینئر لیڈر اور ایم ایل اے نے پارٹی سے استعفیٰ دے دیا تھا۔