IND Vs ENG: بھارت اور انگلینڈ  کاتیسرا ٹیسٹ آج ،کیا راجکوٹ کی پچ  پراسپنرز چمکیں گےیا بلے باز دکھائیں گے کمال

تیسرے ٹیسٹ کی تیاری کے لیے دونوں ٹیمیں آج یعنی 12  فروری کو راجکوٹ پہنچی ہیں۔ دوسرے اور تیسرے ٹیسٹ میں 10 دن کا وقفہ تھا۔ ادھر انگلینڈ کی ٹیم ابوظہبی چلی گئی تھی۔

بھارت اور انگلینڈ  کاتیسرا ٹیسٹ آج ،کیا راجکوٹ کی پچ  پراسپنرز چمکیں گےیا بلے باز دکھائیں گے کمال

IND Vs ENG: بھارت اور انگلینڈ کے درمیان 5 ٹیسٹ میچوں کی سیریز 1-1 سے برابر ہے۔ سیریز کا تیسرا اور اہم میچ 15 فروری سے راجکوٹ میں شروع ہونے جا رہا ہے۔ راجکوٹ میں کھیلے گئے میچ کی پچ پر اسپنرز کا جادو دیکھا جا سکتا ہے۔ اسپورٹس کی رپورٹ کے مطابق راجکوٹ کی پچ اسپنرز کے لیے مددگار ثابت ہوگی۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ اس پچ پر بلے بازوں کو رنز بنانے کا موقع بھی مل سکتا ہے۔

تیسرے ٹیسٹ کی تیاری کے لیے دونوں ٹیمیں آج یعنی 12  فروری کو راجکوٹ پہنچی ہیں۔ دوسرے اور تیسرے ٹیسٹ میں 10 دن کا وقفہ تھا۔ ادھر انگلینڈ کی ٹیم ابوظہبی چلی گئی تھی۔ جب کہ بھارتی کھلاڑیوں نے گھر جا کر آرام کیا۔ لیکن اب کھلاڑیوں نے تیسرے ٹیسٹ میچ کے لیے اپنی گرفت مضبوط کر لی ہے۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ اسٹار اسپنر جیک لیچ کی عدم موجودگی سے انگلینڈ کی ٹیم کو بڑا دھچکا لگا ہے۔ انگلینڈ نے نوجوان کھلاڑیوں پر اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے لیچ کے متبادل کا اعلان نہیں کیا ہے۔

’’راجکوٹ کی پچ ٹیسٹ میچ کے لیے بہترین وکٹ ثابت ہونے والی ہے

اسپورٹس ٹاک سے بات کرتے ہوئے بی سی سی آئی کے عہدیدار نے کہا، ’’راجکوٹ کی پچ ٹیسٹ میچ کے لیے بہترین وکٹ ثابت ہونے والی ہے۔ جیسے جیسے میچ آگے بڑھے گا،  پچ پر اسپنرز کا بول بالا ہوگا۔ لیکن گیند بازوں کے علاوہ اس پچ پر بلے بازوں کے لیے بھی بہت کچھ ہوگا۔ پچ سے کوئی مایوس نہیں ہوگا۔ لیکن اسپنرز کو پچ پر کچھ زیادہ ہی مدد ملے گی۔ دونوں ٹیموں کے درمیان سخت مقابلہ ہے۔ اب تک انگلینڈ کی ٹیم نے سیریز میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ تیسرا ٹیسٹ میچ 15 فروری سے 19 فروری تک چلے گا۔ انگلینڈ نے پہلا ٹیسٹ میچ جیت کر سب کو حیران کر دیا۔ لیکن دوسرے ٹیسٹ میں ٹیم انڈیا نے زبردست واپسی کی اور جیت حاصل کرنے میں کامیاب رہی۔ اس وقت سیریز 1-1 سے برابر ہے۔ تیسرے ٹیسٹ میں دونوں ٹیموں کی نظریں جیت اور برتری حاصل کرنے پر ہوں گی۔

بھارت ایکسپریس 

Also Read