Arvind Kejriwal Ayodhya Visit: وزیر اعلی اروند کیجریوال کے ایودھیا دورہ پر یوگی کے وزیر کا طنز،’رام جی ہی کریں گے بیڑا پار’

رام للا کے درشن کے بعد سی ایم کیجریوال نے کہا کہ آج میں اپنے خاندان کے ساتھ، سی ایم بھگونت مان اپنے خاندان کے ساتھ رام للا  کے درشن کرنے ایودھیا آیا۔

عام آدمی پارٹی (اے اے پی) کے کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال پنجاب کے وزیر اعلی بھگونت مان کے ساتھ ایودھیا پہنچ گئے۔ جہاں دونوں لیڈروں نے ایودھیا میں بنے رام مندر میں رام للا کے درشن کئے۔ اس کے ساتھ ہی یوگی حکومت کے وزیر نے وزیر اعلی اروند کیجریوال کے دورے کو نشانہ بنایا ہے۔ یوپی کے وزیر نند گوپال گپتا نندی نے ایکس پر پوسٹ کرتے ہوئے کہا کہ اگر تھوڑی دیر ہو جائے تب بھی یہ سمجھا گیا کہ صرف رام جی ہی بیڑا چلائیں گے۔

یوپی کے صنعتی ترقی کے وزیر نند گوپال گپتا نندی نے اپنے سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایکس پر سی ایم کیجریوال اور سی ایم بھگونت مان کے ایودھیا دورے پر تنقید کی۔ انہوں نے ایکس پر لکھا – “اروند کیجریوال آخر کار  رام کی پناہ میں آگئے ہیں۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال جنہوں نے رام للا کی تقریب میں آ۔ے سے گریز کیا تھا، آخر کار رام للا کے درشن کے لیے ایودھیا پہنچ گئے۔ تھوڑی دیر سے ہی سہی، سمجھ گئے کہ صرف رام  ہی بیڑا چلائیں گے!

رام للا کے درشن کرنے کے بعد، سی ایم کیجریوال نے ایکس پر اپنے خاندان کے ساتھ ایک تصویر بھی شیئر کی ہے۔ رام للا کے درشن کے بعد سی ایم کیجریوال نے کہا کہ آج میں اپنے خاندان کے ساتھ، سی ایم بھگونت مان اپنے خاندان کے ساتھ رام للا  کے درشن کرنے ایودھیا جی آیا۔ میری بیوی، میرے والدین اور سی ایم بھگونت مان اپنی بیوی اور ماں کے ساتھ میرے ساتھ آئے۔ ہم سب کو رام للا جی کو اندر دیکھنے کے بعد درشن کرنے اور سکون کا تجربہ کرنے کا شرف حاصل ہوا۔ مجھے اچھا لگا کہ یہ پورے ملک کے لیے، پورے معاشرے کے لیے اور پوری دنیا کے لیے بڑی خوش قسمتی کی بات ہے کہ ایک اچھا اور خوبصورت مندر بنایا گیا ہے۔

آپ کو بتا دیں کہ اس سے پہلے یوپی کے تقریباً 325 ایم ایل ایز نے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کے ساتھ اتوار کو رام مندر میں رام للا کی پوجا کی۔ اس عرصے کے دوران اہم اپوزیشن پارٹی سماج وادی پارٹی کے پاس ایک بھی ایم ایل اے نہیں تھا۔ 22 جنوری کو وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں ایودھیا کے رام مندر میں ی رام کے بچے کی شکل ‘ رام للا’ کا پران پرتشٹھا کیا گیا۔ اس  پروگرام کے لیے مختلف ریاستوں سے سیاسی شخصیات اور سرکردہ لوگ پہنچے تھے۔

بھارت ایکسپریس۔