Lal Salaam Box Office Collection Day 3: ‘لال سلام’  کا ہے  برا حال، رجنی کانت کی فلم 3 دن میں 10 کروڑ بھی نہیں کما سکی

لال سلام’ ایک اسپورٹس  ڈرامہ فلم ہے۔جو دیہی پس منظر پر مبنی ہے،۔جو مذہبی اتحاد کی اہمیت کو واضح پر ظاہر کرتی ہے۔ رجنی کانت نے اپنی بیٹی ایشوریہ کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم میں تقریباً 45 منٹ کا کیمیورول ادا کیا ہے۔

'لال سلام'  کا ہے  برا حال، رجنی کانت کی فلم 3 دن میں 10 کروڑ بھی نہیں کما سکی

Lal Salaam Box Office Collection Day 3:  ایشوریہ رجنی کانت کی ہدایت کاری میں بننے والی ‘لال سلام’ 9 فروری کو سینما گھروں میں ریلیز ہوئی۔ رجنی کانت نے  اسپورٹس  ڈرامے میں وشنو وشال اور وکرانت کو مرکزی کردار ادا کرتے ہوئے بہت ہی شاندارکیمیو  کیا ہے۔ فلم نے جہاں کولڈ اوپننگ کی وہیں۔ ویک اینڈ پر بھی فلم کی کمائی میں کوئی اضافہ نہیں ہوا۔  قابل ذکر بات یہ ہے کہ ‘لال سلام’ نے ریلیز کے تیسرے دن یعنی پہلے اتوار کتنے کروڑ کلیکٹ کیے؟

‘لال سلام’ نے ریلیز کے تیسرے دن  کتنا کلیکشن کیا ؟

سال 2023 میں بلاک بسٹر فلم جیلر دینے کے بعد، تھلائیوا یعنی رجنی کانت نے سال 2024 میں ‘لال سلام’ کے ساتھ بڑے پردے پر واپسی کی۔ اگرچہ فلم میں رجنی کانت نے ایک کیمیوکردار ادا کیا ہے۔ لیکن شائقین اس فلم کی ریلیز کا بے صبری سے انتظار کر رہے تھے۔ قابل ذکر بات یہ ہے کہ اب جب کہ یہ اسپورٹس ڈرامہ فلم تھیٹرز میں ریلیز ہوئی ہے۔یہ باکس آفس پر اچھی کارکردگی نہیں دکھا رہی ہے۔ فلم کی کمائی کی بات کریں تو ‘لال سلام’ نے ریلیز کے پہلے دن 3.55 کروڑ روپے کا بزنس کیا۔ دوسرے دن یعنی ہفتہ کو فلم نے 3.25 کروڑ روپے کا بزنس کیا۔ اب ‘لال سلام’ کی ریلیز کے تیسرے دن یعنی اتوار کی کمائی کے ابتدائی اعداد و شمار سامنے آئے ہیں جو کافی مایوس کن ہیں۔

ساکنلک کی ابتدائی ٹرینڈ رپورٹ کے مطابق ‘لال سلام’ نے ریلیز کے تیسرے دن یعنی اتوار کو صرف 3 کروڑ روپے کمائے ہیں۔

اس کے ساتھ ہی ‘لال سلام’ کی تین دن کی کمائی 9.70 کروڑ روپے تک پہنچ گئی ہے۔

‘لال سلام’ تین دن میں 10 کروڑ روپے بھی کما نہیں سکی

‘لال سلام’ کی کمائی کی رفتار کافی سست ہے۔ ریلیز سے قبل اس فلم کو لے کر کافی چرچا تھا ۔لیکن بڑے پردے پر آنے کے بعد فلم کو شائقین کی جانب سے زیادہ پذیرائی نہیں ملی۔ اس کے ساتھ ہی رجنی کانت کی فلم ریلیز کے تین دن بعد بھی 10 کروڑ کا ہندسہ عبور نہیں کر پائی ہے۔

‘لال سلام’ ایک اسپورٹس ڈرامہ فلم ہے

‘لال سلام’ ایک اسپورٹس  ڈرامہ فلم ہے۔جو دیہی پس منظر پر مبنی ہے،۔جو مذہبی اتحاد کی اہمیت کو واضح پر ظاہر کرتی ہے۔ رجنی کانت نے اپنی بیٹی ایشوریہ کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم میں تقریباً 45 منٹ کا کیمیورول ادا کیا ہے۔ وشنو وشال اور وکرانت نے اس موقع کا بھرپور فائدہ اٹھایا اور اپنے اپنے کرداروں میں عمدہ کردگی کا مظاہرہ کیا۔ اس فلم میں اے آر رحمان کی شاندار موسیقی بھی ہے۔

بھارت ایکسپریس