UP Politics: ‘چودھری چرن سنگھ کا 750 کسانوں کے قاتلوں سے موازنہ نہ کریں’، سابق گورنر ستیہ پال ملک نے جینت چودھری کو کیا خبردار

آر ایل ڈی کے سربراہ جینت چودھری نے اب ایس پی اتحاد سے الگ ہو کر بی جے پی کی قیادت والے این ڈی اے اتحاد میں شامل ہونے کا اشارہ دیا ہے۔ اس کے بعد ستیہ پال ملک کا بیان سامنے آیا ہے۔

سابق گورنر ستیہ پال ملک نے جینت چودھری کو کیا خبردار

مودی حکومت نے لوک سبھا انتخابات سے قبل آر ایل ڈی سربراہ جینت چودھری کے دادا چودھری چرن سنگھ کو بھارت رتن دینے کا اعلان کرنے کے بعد سے یوپی میں سیاست تیز ہو گئی ہے۔ کیونکہ اس اعلان کے فوراً بعد جینت چودھری نے ایکس پر اپنی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا کہ ‘اس نے دل جیت لیا ہے’، اس کے بعد انہوں نے بی جے پی کے ساتھ اتحاد کا اشارہ دیا تھا۔ لہٰذا جیانت چودھری جو پہلے انڈیا اتحاد میں شامل تھے، اب ایس پی اور کانگریس لیڈروں کے نشانے پر ہیں۔ اس دوران سابق گورنر ستیہ پال ملک کا بیان سامنے آیا ہے، جس میں انہوں نے جینت کو خبردار کیا ہے۔

سابق گورنر ستیہ پال ملک نے اپنے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر لکھا سنگھ کو بھارت رتن دینے کے فیصلے کے لیے مودی حکومت کا شکریہ۔ تاہم، اس سے قبل انہوں نے کہا تھا کہ، ‘میرے سیاسی گرو، کسان مسیحا، سابق وزیر اعظم چودھری چرن سنگھ کو بھارت رتن سے نوازا گیا۔’ اس کے ساتھ انہوں نے مزید کہا تھا کہ ’’یہ اعزاز ملک کے کسانوں، دلتوں، محروم اور استحصال زدہ طبقے کے لوگوں کو دیا گیا ہے، جن کے انصاف کے لیے چودھری صاحب نے اپنی پوری زندگی وقف کر دی تھی۔‘‘ ستیہ پال ملک نے بھارت رتن کے بارے میں یہ بھی کہا تھا کہ ’’وہ کھلتے ہوئے کھیت اور کھلیان ملے ہیں، جہاں چودھری صاحب کی روح(آتما) رہتی تھی۔ حالانکہ چودھری صاحب کو یہ اعزاز بہت پہلے مل جانا چاہئے تھا لیکن کبھی نہ ملنے سے دیر سے بہتر ہے۔ اس کے ساتھ انہوں نے اس کے لیے وزیر اعظم نریندر مودی کا شکریہ بھی ادا کیا اور کہا، جئے جوان، جئے کسان۔

آپ کو بتا دیں کہ جمعہ کو بھارت رتن کے اعلان کے بعد جینت چودھری نے صحافیوں سے بات کرتے ہوئے اپنی خوشی کا اظہار کیا تھا اور وزیر اعظم اور صدر کا شکریہ ادا کیا تھا۔ اس کے ساتھ ہی بی جے پی کے ساتھ اتحاد میں شامل ہونے کے بارے میں پوچھے گئے سوال کے جواب میں انہوں نے کہا تھا کہ اب کوئی پتھر نہیں بچا، میں آپ کے سوالوں سے کیسے انکار کر سکتا ہوں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ مودی حکومت کے بھارت رتن کے اعلان کے بعد جینت بہت جذباتی نظر آئے اور انہوں نے اس کے لیے پی ایم مودی کی تہہ دل سے تعریف کی۔

بھارت ایکسپریس۔

Also Read