Bharat Express

Samajwadi Party Candidate List: سماج وادی پارٹی نے امیدواروں کی ایک اور فہرست جاری کی ، جانئے کون کہاں سے ہیں امیدوار؟

بھارتیہ جنتا پارٹی نے کوشامبی سے ونود سونکر کو اپنا امیدوار بنایا ہے۔ بہوجن سماج پارٹی سے شبھم نارائن گوتم کے نام پر بات ہو رہی ہے۔ اس کے علاوہ بی جے پی نے کشی نگر لوک سبھا حلقہ سے موجودہ ایم پی وجے دوبے کو موقع دیا ہے

ایس پی صدر اکھلیش یادو

سماج وادی پارٹی نے اتر پردیش میں لوک سبھا انتخابات کے لیے دو اور امیدواروں کا اعلان کیا ہے۔ ایس پی نے کوشامبی اور کشی نگر لوک سبھا حلقوں میں امیدوار کھڑے کیے ہیں۔ ایس پی نے کوشامبی سے پشپیندر سروج اور کشی نگر سے اجے پرتاپ سنگھ عرف پنٹو سینتھوار کو نامزد کیا ہے۔

دوسری پارٹیوں کی بات کریں تو بھارتیہ جنتا پارٹی نے کوشامبی سے ونود سونکر کو اپنا امیدوار بنایا ہے۔ بہوجن سماج پارٹی سے شبھم نارائن گوتم کے نام پر بات ہو رہی ہے۔ اس کے علاوہ بی جے پی نے کشی نگر لوک سبھا حلقہ سے موجودہ ایم پی وجے دوبے کو موقع دیا ہے۔

سماج وادی پارٹی، جو انڈیا الائنس میں کانگریس کے ساتھ الیکشن لڑ رہی ہے، ریاست کی 63 سیٹوں پر الیکشن لڑے گی۔ اس کے علاوہ ایس پی نے انڈین نیشنل کانگریس کو 17 سیٹیں دی ہیں۔

ایس پی نے اب تک یوپی میں 50 سے زیادہ سیٹوں پر امیدوار کھڑے کیے ہیں۔ 8 نشستوں پر امیدوار بھی تبدیل ہوئے ہیں۔ یوپی میں الیکشن کمیشن نے لوک سبھا انتخابات سات مرحلوں میں کرانے کا فیصلہ کیا ہے۔ ریاست میں پہلے مرحلے کی ووٹنگ 19 اپریل کو ہوگی اور آخری مرحلے کی ووٹنگ یکم جون کو ہوگی۔ ووٹوں کی گنتی 4 جون کو ہوگی۔

بھارت ایکسپریس۔

Also Read