Abhishek Kumar Mannara Chopra Song: بگ باس فیم ابھیشیک کمار اور منارا چوپڑا  ہوئے رومانوی ، ویلنٹائن ڈے پر نظر آیا نیا انداز

ابھیشیک کمار نے گانے کی جھلک اپنے انسٹاگرام پر شیئر کی ہے۔ اس کے کیپشن میں، انہوں نے لکھا، ‘اس ویلنٹائن، آپ کی محبت کو ‘سانورے’ کے ساتھ دل کو چھونے دو ۔’

بگ باس فیم ابھیشیک کمار اور منارا چوپڑا  ہوئے رومانوی ، ویلنٹائن ڈے پر نظر آیا نیا انداز

Abhishek Kumar Mannara Chopra Song: بگ باس 17 کا فائنل 28 جنوری کو ہوا ۔جس کے فاتح منور فاروقی تھے۔ ابھیشیک کمار رنر اپ اور منارا چوپڑا تیسرے نمبر پر رہیں۔ شو کے بعد توقع تھی کہ منور منارہ کی رومانوی کیمسٹری کسی نہ کسی گانے یا شو میں نظر آئے گی۔ لیکن ہوا اس کے برعکس  ویلنٹائن ڈے پر ابھیشیک کمار اور منارا چوپڑا کی رومانوی کیمسٹری دیکھنے کو ملی۔ ابھیشیک منارا کا رومانوی گانا ‘سانورے’ آج یعنی 12 فروری کو ریلیز ہوا ہے۔ یہ گانا اکھل سچدیو نے گایا ہے اور آپ کو اس میں ابھیشیک منارا کی محبت کی کیمسٹری ضرور پسند آئے گی۔

ابھیشیک منارا کا گانا ‘سانورے ‘ ریلیز

ابھیشیک کمار نے گانے کی جھلک اپنے انسٹاگرام پر شیئر کی ہے۔ اس کے کیپشن میں، انہوں نے لکھا، ‘اس ویلنٹائن، آپ کی محبت کو ‘سانورے’ کے ساتھ دل کو چھونے دو ۔’ سانورے کا مکمل گانا آ چکا ہے، ابھی دیکھیں۔

اکھل سچدیوا نے ابھیشیک کمار اور منارا چوپڑا کا گانا ‘سانورے’ گایا ہے۔ اس کے بول بھی اکھل سچدیوا نے لکھے ہیں اور اسے اکھل سچجیوا اور کارتک دیو نے بھی کمپوز کیا ہے۔ اس گانے میں ابھیشیک-منارا کی محبت کی کیمسٹری کو کافی پسند کیا جا رہا ہے۔ انہیں پہلی بار ایک ساتھ دیکھ کر مداح کافی پرجوش ہیں اور ان کی جوڑی کو بھی پسند کر رہے ہیں۔

اگر ہم بگ باس 17 کی بات کریں تو ابھیشیک اور منارا گھر میں اچھے دوستوں کی طرح رہے۔ ان کے درمیان گاہے بگاہے جھگڑے ہوتے رہتے تھے۔ لیکن زیادہ تر دونوں میں اچھے تعلقات تھے۔ منور فاروقی کی جوڑی منارا کے ساتھ بگ باس میں نظر آئی ہے اور ان کے درمیان کی کیمسٹری کو بھی لوگوں نے پسند کیا۔ ابھیشیک کی اپنی سابق گرل فرینڈ ایشا مالویہ کے علاوہ گھر کے تمام کنٹسٹنٹ کے ساتھ تعلقات تھے، اور جب ابھیشیک شو کے رنر اپ بنے تو سبھی بہت خوش تھے۔

یہ بھی پڑھیں:سابق مرکزی وزیر منی شنکر آئر نے کہا کہ پاکستان سے بات نہ کرنا نریندر مودی کی سب سے بڑی غلطی ہے

آپ کو بتاتے چلیں کہ بگ باس کے گھر سے نکلنے کے بعد بہت سے کنٹسٹنٹس کو ایک میوزک البم کرنے کا موقع ملا۔ جس میں کشال ٹنڈن-گوہر خان، کرن کندرا-تیجاشوی پرکاش، علی گونی-جیسمین بھسین جیسے مدمقابلوں کے گانے شامل ہیں۔ اسے بھی بہت پسند کیا گیا۔ اب وقت بتائے گا کہ ابھیشیک-منارا کے گانے کو کتنا پیار ملتا ہے۔

بھارت ایکسپریس